Mitt Häst Liv

2013-01-28
18:19:46

Stallet ikväll
Ikväll kommer bild upp på ridhjälmen, lindorna och spöet ( Fasst ett spö är väll inte så intressant att se? )
Men vi ska iallafll ta in dom.
Men nu har jag faktist kommit på mej själv över ett par saker som ni kanske undrar om stallet, så här kommer lite "info" ;)
Jag har Volodja inhyrd i ett gamalt fint stall, hon har bara stått där i ca en månad. Det var jätte bra i det förra stallet, men där fick hon gå själv i en liten hage, osv. (min klasskomis stall )
Så vi bestämde för at flytta henne.
Och i detta stall får hon gå tillsammns med en stor nordsvens, vid namn RemVirus, fast han kallas Virus.
Och så i hagen bredvid går det 2 hästar till vid namn Paztell och Jakson.
Paztell är en "pensionerad" dressyrhäst, men Jaxon tror jag bara är runt 5 år, och tror ägaren ska börja tävla han dressyr i år (Men jag vet inte säkert)
Iallafall är det en och samma ägare till dom andra tre hästarna.

Det finns en belyst ridbana vid stallet. Det finns miltals åkervägar, och MILTALS skog att rida i. Och det finns även så man kan rida igenom "småbyar" mm. Finns även ett STORT fällt där man kan göra lite allt möjligt.

Jag tänkte även visa lite bilder på hästarna i stallet, allstå Volodja, Virus, Jaxon och Pastell


Ja ni vet väll somsagt hur Volvon ser ut! ;)



Och denhär svarta ovanför är travnordisen hon går med, Virus

Och dom två ovanför är Paztell och Jaxon. Jaxon är fuxen till vänster, och Paztell är den bruna till höger.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: