Mitt Häst Liv

2013-01-31
14:56:57

Mycket har hänt!
Rätt mycket har hänt dom senaste dagarna, så jag har inte hafft tid att blogga.

TISDAG

Hovis kom och skodde om henne Volodja, men jag red henne inte då.
Istället red jag virus, kallblodet som Vodo står med! Det var superkul, och gick super bra!
Kommer lite bilder på det!


ONSDAG


Jag red hos Yvonne, och hoppade Freddy 90 cm. Var tre kombination, med ett galoppsprång imllan, och sista låg på 90 :)
Volodja blev riden av en annan jätte duktig tjej, hon som äger dom andra hästarna i stallet.
Men eftersom hon då hade stått i två veckor så var hon väldigt pigg. Hin hade tydligen sparkar mot skänkeln och vägrat gått framått.

TORSDAG ( idag )


Idag så ska jag rida Virus igen! Volodja reds idag av den andra tjejen igen, så jag hoppas det gått bra, men det tror jag för hon är väldigt duktig!
Men till stallet åker jag ikväll, för jag ska träna inför ett So prov imorgon....
Men idag så kom det rn rolig nyhet, sakerna jag beställde från hooks har kommit! :D



Här kommer lite bilder från "dressyr passet" med virus. Även en bild på Sune och en på stallkaninen.

PLUS på min nya hjälm! :)







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: