Mitt Häst Liv

2013-01-28
12:04:41

Stallet
Är hemma från skolan idag med, och jag har smittat mamma. Så nu måste jag ut i stallet å mocka och göra klart allt. Men så är det när man har djur, hästen måste ju ha mat!
Men än så ligger jag i sängen och slappar, och drömmer om i sommar! Jag har så otroligt mycket i min planering för i sommar. Och så ska jag ta med Volodja på ett träningsläger, jag längtar så mycket att jag snart sprängs!

Och så har jag glömt att skriva, jag har köpt en ny hjälm och ett nytt dressyrspö! Såklart kommer det bild senare, idag faktist, för jag ska ju ämdå ivg till stalley
Och imorgon kommer hovslagaren, och på Onsdag ska jag på dressyrträning, fasst jag ska nog inte ha Volodja med.
Men det är en jätte duktig tjej som nog ska rida henne någon gång under denna vecka, men jag vet inte vilken dag än!

Och under hälgen så ska jag nog fota lite, och förhoppningsvis kommer allt jag beställt någon gång under veckan. ( Hjälm, lindor och spö köppte jag i butik)

Men håll ögonen öppna! För snart så kommer det en ny header.
Det var en jätte snäll tjej som gör en åt mej nu!
Länk till hennes blogg: http://stallnorm.blogg.se/ 
Hennes blogg är verligen super!

Men nu så läre jag kila, hejdå! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: