Mitt Häst Liv

2013-01-27
21:33:22

Nyvinköppt från hööks
Nu har ju hooks.se Rea och fri frakt, så passade på att köpa ett par ridbyxor, helskodda med nitar, och ett par svarta boots.
Kollade på mycket mera också, men nöjde mej!





Ridbyxorna kostade 479;- på rean tror jag det var, men kommer inte ihåg riktigt!



Och så dom svarta bootsen ↑

Är verkligen super nöjd. Och jag hoppas att det kommer någon gång under veckan!

Men förövrigt mår hästkraken bra.
Och idag berättade mamma att hon inte ens ätit upp hela hönätet i boxen under natten, så det måste ju betyda att hon fått äta sig mätt på Hösiöage balen ute i hagen!

Men själv mår jag inte så bra... Har legat tillsängs hela dagen, men febern har iallafall börjat gått ner!
Men det blir ingen skola för mej imorgon.

Men nu ska jag inte belasta mina bloggläsare med mina problem, så puss å kram, ha det så bra!

★★★★★★★★★★★

Kommentarer:
#1: Amanda

Jätte fint!

2013-01-28 @ 00:21:34
#2: Amanda

Jätte fint!

2013-01-28 @ 00:21:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: