Mitt Häst Liv

2013-01-25
14:52:48

Mina Djur


Jag har ju som sagt en häst, en hund och en katt.

 

Här är iallafall min hund, en boxer vid namn Bill. Han är 4,5 år, och vi har hafft han sen han var nio veckor.
Vi köpta han av en dam i stockholm. Hon hade köpt honom från någon kennel, men efter en vecka kom hon på att det var för mycket med en hund, så då köpte vi honom. Jag har hållt på med mycket agillity med honom, men har alldrig tävlat de med honom. Men jag har ställt ut honom, och han har vunnit. Har har ju somsagt VÄLDIGT fin släkt/stam. Engelska och Tyska champions osv. Men nu så har vi kastrerat honom, för han var lite bråkig mot andra hanhundar.
Å vi var till veterinären med honom för någon vecka sedan, och han har en slags öron inflammation, så jusst nu får han medicin.




Och ovanför så är det min ridtravare.  Hon heter Volodja och är nio år. Jag har haft henne sen sommaren. Men jag har inte så mycket att säga om henne något mera nu, så jag går vidare till katten!


Och ovanför är min katt, och jag vet att han ser FÖRHEMSK ut. Det är för att han föddes med missbildade tårköttlar, men det är ingenting han lider av! Och han har även en missbildning i ryggraden vid svansen, men han lider inte av det heller!
Han är två men ska fylla tre till påsk. 

Men det var alla mina djur, så hoppas det interesserade er, om inte, Varför fortsatte ni läsa?
;P











Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: