Mitt Häst Liv

2013-01-26
10:24:48

Hösilage!
Äntligen, idag så kör dom ut hösilage balarna ut i hagarna!
Själv hade jag gära velat följa med, men jag mår sämre idag...
Å jag ville även hänga med när Bill ska träffa sina tjejjor runt ett tiden, å fotat osv... Men det blir nog inte heller av.

Men jag har ju iallafall något att längta på, för på Tisdag kommer hovslagaren!
Så då kan jag äntligen börja rida igen, fasst ändå så gruvar jag mej inför att börja rida på henne nu, (inte för jag har ramlat av eller likmande!!) utan för att hon
nu har stått så länge, så jag ska nog ta med henne till ridhuset, känns säkrast så.

Men nu är klockan halv 11, så jag får väll försöka ta mej upp och få i mej nått i magen.

hejdå! :)




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: